TRENING PERSONALNY… KONKRETNY PLAN, CZY ŻONGLOWANIE ĆWICZENIAMI?

Trening personalny – poznajcie etapy treningu personalnego, które wykorzystujemy do współpracy z naszymi podopiecznymi.

  1. DIAGNOZA

W pierwszej kolejności w pracy z Klientami szukamy dysfunkcji, których nabawili się w trakcie swojego życia. W tym  celu przeprowadzamy liczne testy ruchowe, a następnie, gdy wiemy już co “nie działa”, uświadamiamy naszym klientom jak nabawili się danych problemów i wstępnie ustalamy jaki mamy plan na trening. 

Nie ma sensu usprawniać swojego ciała za pośrednictwem ćwiczeń, jeśli nie wyeliminujemy przyczyn, które doprowadziły nas do różnorodnych dolegliwości ruchowych.

cel treningu

2. CEL Ustalamy dokładnie co chcemy osiągnąć i w jakim czasie. Pamiętając jednak, że cel powinien być nie tylko ambitny ale przede wszystkim realny, mierzalny i określony w czasie. 

3. PROGRAMOWANIE To moment, w którym dokładnie ułożymy metody, ilość treningów w tygodniu, plan ćwiczeń, ilość serii, powtórzeń oraz stopniowanie trudności treningów. To kluczowe kroki do rozwoju i realizacji celu.

4. REALIZACJA Jeśli mamy już idealnie ułożony plan na trening pod Twoje preferencje, to najwyższy czas go zrealizować. Jesteśmy tu dla Ciebie i zadbamy by żadne wymówki i chwilowe zawahania nie oddalały Cię od celu.

5. WNIOSKI Ostatni etap to wyciągnięcie wniosków. Dopiero, gdy zrealizujemy jakiś plan możemy wyciągnąć wnioski jak dany plan został zrealizowany i jak bardzo przybliżył nas do realizacji celu finalnego. To moment za zastanowienie na czym musimy się skupić w kolejnym planie.

Właśnie tak z biegiem czasu to, co na początku było ogromnym poświęceniem, stanie się czymś normalnym.
To wszystko, dzięki zmianie nawyków i Twojego stylu życia. 

Zauważysz, że bycie w formie jest czymś oczywistym, realnym i łatwym do utrzymania przez długi czas.